DSpace Repository
Concepciones epistemológicas de los docentes sobre los ejes integradores. Conocimiento, naturaleza y funciones
Login
DSpace Home
→
INSTITUTO SUPERIOR TECNOLÓGICO JAPÓN
→
BIBLIOTECA INSTITUTO SUPERIOR UNIVERSITARIO JAPÓN.
→
REVISTA CIENTÍFICAS
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Concepciones epistemológicas de los docentes sobre los ejes integradores. Conocimiento, naturaleza y funciones
Salazar García, Rosmira del Carmen / Serrano de Moreno, María Stella
URI:
http://190.57.147.202:90/xmlui/handle/123456789/807
Date:
2017
Show full item record
Files in this item
Name:
Dialnet-Concepcio ...
Size:
584.7Kb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
REVISTA CIENTÍFICAS
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register